010609

Godmorgon!

Sovit gott? 1 juni idag, första dagen i första sommarmånaden. Jag tycker då att vi har haft sommar nu den senaste helgen men det försvinner väl lika snabbt igen skulle jag gissa.. 

 Jag har precis tagit ett bad och sitter nu och äter frukost. Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig men jag är otroligt pigg just nu och klockan är liksom kvart i sju! Riktigt skönt. Så nu kan jag sitta i sängen och njuta av min frukost och titta på the voice. Gott gott.

Denna dagen är lika ovärd som vanligt men så kommer det vara nu denna och nästa vecka eftersom de flesta kurserna är avslutade och då har vi ingenting att göra. Redan idag är en av fyra lektioner inställda och det blir säkert mer skulle jag tro. Annars har vi bara sju skoldagar kvar! Fy sjutton va underbart! ge mig sommarlov nu! 

Nu ska jag njuta av min frukost och sen göra mig iordning, tiden går rätt snabbt ändå och om 45 minuter bär det av till skolan. Vi hörs senare under min gigantiska håltimma på typ 5 timmar. usch! Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0