020609

Gooooooooodmorgon!

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att det är skönt att få sova ut men det är ju helt underbart! Jag älskar att ha sovmorgon. Jag trodde att det skulle bli pissväder idag så jag hade planerat jenas och tjocktröja och grejer men just nu ser det ändå rätt fint ut. 21 grader och lite moln på himlen, det är väl ändå helt okej, däremot imorgon ska det regna och det gillar vi inte! 
 
Jag har en lektion idag, idrott. Vi ska spela brännboll i slottskogen så lär sluta en aning tidigare. Jag har då världens träningsverk i ben och min rygg är helt åt helvete, men jag ska klara det, jag ska bannemej ha mitt MVG även om jag inte kommer kunna stå upp på hela sommaren.

Till kvällen bär det av till Delsjön igen, fast jag ska INTE bada, jag ska inte ens ta med mig kläder. Det var så jävla kallt att jag hoppar över det idag. Jag får vara trevligt sällskap istället.

Dags att rusa, vi hörs senare ikväll då jag inte riktigt vet när jag kommer hem. Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0