030609

Godmorgon!

Då har man ännu en ledig dag från skolan, jag måste ändå åka in för jag har ett så kallat PH-samtal som börjar klockan tre, måste ändå skriva ut mitt tal så det gör inte så mycket. Känns ändå lite ovärt men så får det vara, ska ta mig en sväng förbi backaplan då och kika om mina skor finns där, dom var ju slut i partille. Annars finns det inte så mycket att nämna för dagen. Vi har nu endast tre (!!!!) skoldagar kvar innan sommarlovet. Imorgon har vi en lektion på måndag har vi någon enstaka tror jag. Vet inte ännu, tisdag är vi lediga igen om inte fredrik har ändrat sig så att vi har idrott ändå och onsdag har vi också någon enstaka lektion och sen på torsdag går vi på sommarlov! Jippi!, välförtjänt må jag säga!

Ikväll är sista träningen inför sommaren. Jag har alldeles för mycket plugg, har ett tal som ska redovisas imorgon och en historia uppgift som ska in idag. därför hinner jag nog knappast träna idag men eftersom det är sista inför sommaren så ska jag nog gå ner en stund i slutet ändå och visa att jag lever.

Idag blir en ren pluggdag! Vi hörs senare, puusss ♥

Kommentarer
Postat av: Olle

Hallå=) Vad menas med ett PH-samtal? Blev lite nyfiken och kunde inte hålla mig från att fråga..Lycka till med ditt plugg nu, ingen idé att stupa på mållinjen. Haha kika på filmen från min skola, riktigt sjukt!

WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA

Mågott

2009-06-03 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0