050609

Good morning sweden !

Sovit gott?, Det var längesedan jag sov såhär länge, nästan tolv timmar, underbart! Så skönt att kunna sova med gott samvete utan att behöva tänka på skolarbeten som måste göras och sånt. Så jävla skönt! Allt är nu klart! Finally, ett underbart sommarlov väntar med mycket sol och bad, längtar!

Klockan är nu lite över halv ett och jag har precis gått upp. Mamma ringde och väckte mig så får väl dra mig uppåt nu då. Ska ta ett långt bad med ansiktsmask och en massa andra roligheter, var riktigt längesedan jag tog hand om mig själv på det sättet, att bara ligga och njuta i ett varmt bad med sin favorit musik är det bästa som finns när man vill varva ner. Okej jag har väl inte varit speciellt stressad kanske men detta året har varit ett jobbigt år och värre väntar. Ska bli skönt att få bli av med sina stressperioder nu ett tag framöver. Berättar om det en annan gång.

Ikväll blir det bio med dom bästa! My bloody valentine 3D! Jag kommer dö helt seriöst, det kommer antiningen sluta med att jag sitter och gråter för att jag är så rädd eller att jag sitter med händerna över ansiktet för att inte få hjärtklappning haha. Men det är en upplevelse som man måste göra någon gång i sitt liv. Jag har ju sett reklamen och den är inte att leka med asså.. Börjar få lite smått panik här nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0