070609 - Resumé från helgen

Hallåå!

Jag var riktigt nära på att skriva godmorgon men det är ju en aning fel nu. Ni vet ju hur det brukar vara på helgerna men det ska bli bättre jag lovar. Ni kommer snart att få veta varför men än så länge är det en överraskning hihi.

Vi börjar med fredagen, jag åkte till haga och sandras jobb på triumf där och åt lite glass och tjötade lite. Hon jobbar på ett jättegulligt glasscafé så har ni vägarna förbi haga så gå dit! Efter det åkte jag hem till baby en stund innan vi skulle åka till bergakungen och möta upp Robin och Jennifer för att se my bloody valentine 3D. Otroligt mycket folk som man kände där inne, många från skolan och också ett par från min gamla skola som också hade platserna bredvid oss. Vad är oddsen liksom? Riktigt knasigt var det.

Filmen var väl sådär, jag blev rädd ett par gånger men den var mer äcklig är läskig, en massa blod och sönderriva kroppar, inte riktigt min grej. Nej usch. Hade det varit en film som man såg hemma så hade man bara suttit och väntat på att den tog slut men tack vare ljudsystemet och 3D grejen så blir man ju rätt ändå. Sen satt det några idioter och förstörde filmen också genom att sitta och prata 1½ timma i streck! Är man på bio ska man visa hänsyn till alla andra genom att vara tyst, annars kan man lika gärna vänta tills den kommer ut på DVD och se den hemma med sina vänner !

Efter filmen åkte vi hem, såg på mall cop. Grymt rolig film som jag verkligen rekomenderar!

Sen blev det lördag. Vi somnade för sent och då menar jag verkligen för sent, kvart i sex tittade jag på klockan för sista gången innan jag somnade. Det betyder också att vi vaknade rätt så sent, vi gick väl upp ur sängen vid 2. Även om vi legat vakna ett tag. Som vanligt var det telefonen som väckte oss, dock inte min denna gången som tur var haha!

Alle fick för sig att städa sitt rum så medans jag satt och käkade godis och lekte på datorn så storstädade han sitt rum. Snäll jag är va? haha. Men fint blev det och nöjd blev han så det var väl bra det. Hans föräldrar bjöd mig också på middag snälla som dom är.
Vi gick hem till Linuz för att titta på Sverige - Danmark, ingenting att jubla över kanske men på onsdag då jävlar är Hysén med och då ska det bannemej bli mål så det ryker om det. ÄNTLIGEN! Efter det blev det promenader på stadens gator.

Det är min helg. Denna dagen har också gått utan stora händelser så nu sitter jag här, har precis tagit ett bad och ska lägga mig i sängen tänkte jag för att titta lite på tv. Måndag imorgon och jag är ledig, fy sjutton va skönt! Snart är det sommarlov på riktigt vilket betyder bara två år till studenten! Vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0