1 skoldag kvar!

Fy sjutton va skönt! Nu har sommarlovet börjat seriöst, jag är ledig imorgon, sen är det helg sen är lektionerna inställda både på måndag och på tisdag (!!!!) sen på onsdag har vi en lektion och någon brännbollsturnering och sen på torsdag är det vi som springer ut ur skolan och är lyckliga för att ha gått ut ettan! hihi

Jag vet inte vart jag ska börja, det känns som att vi började typ förra veckan, alla var så jävla torra, tysta och blyga. Sporttjejerna ( Erika och Diana. Johanna började senare) Tittade snett på mig, jag var ju hon från RIK, rivalerna typ. ( gkik nu.. ) Många har kommit och många har gått men jag tycker ändå om vår klass till en viss del och det är lite sorgligt att vårt gäng ska behövas splittras då Johanna och Linnea ska gå samsam och vi andra Ekonomi, men vi går ju trots allt i samma skola och har ändå lite kurser tillsammans.. Det kommer bli bra. Vi har redan börjat planera inför studenten även om det är två år kvar men tiden går ju så sjukt fort! innan vi har hunnit tänka så står vi där på flaket och skriker ; VI HAR TAGIT STUDENTEN, VI HAR TAGIG STUDENTEN, VI HAR TAGIT STUDENTEEEN, FY FAN VA VI ÄR BRA!!  Gud va roligt. Ge med 5 juni (??) 2011 nuuu! hihih.

Betygen börjar rulla in nu också, inte ett enda IG eller G, riktigt stolt faktiskt, trodde jag aldrig. Majoriteten är VG men det finns allt MVG:n också! Nej inte mer om det nu, ska ta och plocka iordning här lite och sen sätta mig och bara njuta av ledigheten. Vi hörs sen! PUSSS

Kommentarer
Postat av: linneaaa

hohoh vi kommer aaaldrig splittras din mupp!

2009-06-05 @ 12:29:09
URL: http://linnealagerwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0