100609

Klockan är för lite för att säga godmorgon. De senaste dagarna har jag ju inte gått upp en minut före tolv typ så det känns lite ovant. Men jag kom ändå i säng i hyffsad tid igår så jag är ändå rätt så pigg. Ska in till skolan och ha en lektion, tömma skåpet och lite sånt, sen bär det av hemåt igen. Vi ska ha en brännbollsturnering men vädret ser lite ostadigt ut och jag ska ändå inte vara med så får se om jag åker ner eller inte. Känns lite onödigt.. Ja det är många timmar kvar så vi får se vad som händer.

Imorgon gå vi ut ettan också, kan ni fatta, vi går ut ettan?!, tiden går för fort, känns som att det var igår vi började ju.. Herregud va tomt det kommer bli att inte åka till skolan på mer än två månader. Vi börjar igen den 27 augusti (!) det är ju nästan september ju!

Ikväll är det Sverige - Malta på tv också! Vår Tobias Hysén ska ju vara med så det får man ju inte missa. Hoppas att han gör succé, visst hade det varit kul om han visade att han var bättre än typ Zlatan? Det hade ju varit skit coolt!

Klockan börjar bli mycket och dags att göra sig i ordning. Ha en bra dag!


Simple plan - shut up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0