110609 - SOMMARLOV

Godmorgon!

Idag är sista dagen som jag behövde ställa klockan för att gå upp till skolan i hela ettan! Fy sjutton va skönt det känns. Imorgon ska jag bannemej sova. Det är också sista gången vi åker till skolan på mer än två månader, nästa gång vi kommer dit är vi tvåor och näst äldst på skolan, Osäkra som vi själv var när vi började ettan kommer nu årets ettor vara. Undra om det är någon man känner?... Ska bli spännande, jag är lika taggad på att sluta som att börja igen känns det som. Alla nya kurser, nya elever och ett år närmare studenten!

Sandra kommer strax hit, avslutningsfrukost och sen ska vi göra oss i ordning för att åka till skolan.. Jag känner dock på mig att hon har försovit sig eftersom hon skulle varit här nu typ. Hon kommer alltid i tid. Aja vi får se om hon dyker upp eller inte.

Vädret värkar en aning ostadigt. Inte riktigt vad vi hoppades på och herregud vad jag kommer frysa! klänning och bara ben. Inte så smart kanske. Får se om jag hittar några hudfärgade leggins eller nått att ha när vi är utomhus. Äh jag får väl ringa och väcka sandrew nu dåå.

IDAG TAR VI SOMMARLOV!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0