120609

Godmorgon!
Regnet öser ner över Göteborg även denna dag. Usch och fy.

Gårdagen bjöd på mycket skratt och tårar men även sura miner. Skolavslutningen var inget nämnvärt. Vi fick våra betyg, en lärare häll tal medans vi fick fika, that's it. betygen är jag riktigt nöjd med faktiskt, även om jag hade chans i många ämnen att få bättre så är det ändå helt okej. Det kommer ju två år till. Alla var så fina och det kändes lite jobbigt att vi kommer faktiskt inte gå i samma klass som vissa igen. Vårt " gäng" kommer splittras. Usch och fy.

Vädret var i alla fall fint under själva skolavslutningen så vi slapp i alla fall regnet. Vi var även en liten sväng på vår gamla skola som vi gick ut i från förra året. Hälsade lite på lärare och sånt, ingenting man saknar om man säger så.

Väl hemma igen, då gick jag och la mig, var så grymt trött så sov ett par timmar innan jag gick till farmor och farfar. Ni vet det är ju torsdag. Gick dit och fikade lite och pillade med deras nya dator. hihi. Efter det åkte jag och mamma till mormor och lämnade en frys, helt ointressant faktiskt.

Mamma körde mig till överåsvallen där det ösregnade och jag hade bara en kofta på mig, gissa om det var kallt. Vi tittade på när Alles bror spelade match, 5-1 tror jag att dom vann med :). Nu kommer händelserna, vi åkte hem till en kompis, en massa folk var där. Bland andra två stycken som förstörde ALLT! Jag förstår inte hur illa man kan tycka om folk. Så fort vi kom i närheten så bara dom andra gick. Ja ni förstår ju hur välkomna vi kände oss. Dom ska föreställa 17 år men beter sig som 3.. Så jävla omoget. Okej är man sur på någon behöver man inte prata med dom men man behöver inte ignorera oss på det sättet som dom gjorde igår. Det finns ingen anledning till det. Därav de sura minerna som jag pratade om förut.

Nej nog om det, jag åkte i alla fall hem efter det för jag orkade inte med dom längre, dom bara förstörde stämningen helt och hållet. Nu är det en ny dag, första riktiga dagen då man kan säga att det är sommarlov, vart är solen!? det ÖS regnar juu! jag ska inte ta ett steg utanför dörren se ni. Fy sjutton. Regn  bara förstör.

Okej detta blev lite längre än vad jag troddde, bilder från igår kommer senare. PUSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0