130609

Hallåå!

Kom precis hem från en tur på stan, mina kära föräldrar har köpt en netbook till mig, den kommer inte förens på tisdag dock så ni får vänta lite med att se den hihi.

Igår var en rolig dag, började med stan en stund, det ös regnade och jag hade mina klackar på mig. Det var väl tur det kanske eftersom de andra läcker så förfärligt mycket, men det gjorde bra ont i fötterna efteråt. På kvällen gick vi på bio terminator. Inte min typ av film kanske men den var helt okej ändå. Annars hände det väl inte så mycket. Vi tittade på "andra sidan häcken" också hemma hos alle. Jag var så jävla trött så jag somnade dock mitt i hahaha.

Än så länge har jag inga planer för idag, det är väl skönt det kanske. Nu ska jag i alla fall sova en stund, pappa ringde och väckte mig klockan nio idag så jag behöver allt lite mer sömn. Vi hörs senare eller imorgon :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0