160609

Godmorgon!

Dagen började med det gamla vanliga, någon som kan gissa vad? jo att sandra väcker mig. Hon lyckas alltid. Jag har sagt detta många gånger nu men det är nog dags att stänga av mobilen på natten, vi kan köra ett test inatt och se om det hjälper hihi..

Idag trodde jag att det skulle vara lika fint väder som igår men just nu ser det bara molnligt och tråkigt ut, vi som hade planer på att åka och bada. Inte för att jag tänker bada men man kan ju följa med som sällskap :). Min dator ska ju komma idag också och jag bara längtar tills ikväll då jag kan sitta och pilla med den, föra över alla bilder och allt sånt. Posten har ju inte kommit ännu så vi får hoppas på det bästa!

Annars så vill Sandra att vi ska dra ett gäng till bältesspännarparken och titta på Sverige U21 på storbildsskärm, men vi får se om jag följer med. För det första tror jag att det är 18 års gräns och för det andra så är inte vädret speceillt lockande. Men det är många timmar kvar så vi får se :)

Nu blir det lunch ( frukost.). Pusspuss




Uppdate : Solen har börjat visa sig nu igen så det blir kanske lite solning på balkongen en stund hihi

Kommentarer
Postat av: sandra

vädret var skit bra inte ett moln å inte 18 års gräns!

2009-06-17 @ 08:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0