180609

Godmorgon!

Igår var en underbar kväll, dagen var väl itne så nämnvärd. Satt mest hemma och väntade på att pappaskulle komma hem så att vi kunde hämta min fina dator.. 

På kvällen grillade vi korv hela gänget, sen spelade dom fotboll i timmar medans jag satt och åt godis tjock som jag är haha. Men det var roligt ändå. Tiden gick otroligt snabbt och jag var väl hemma runt tolv. Då satt jag uppe och förde över alla bilder från min gamla dator till den nya vilket tog sin lilla tid. Vid två kom jag i säng och somnade bums. 

Idag är det torsdag, dagen före midsommar. Planerna var att åka till landet idag men så fyller min kompis år så jag ska hem till henne på lite grillning och så med mysigt folk. Ska bli riktigt roligt. Fast landet ska det allt bli i helgen ändå. Jag och min syster ska ta en buss tidigt tidigt imorgon. Runt nio eller så tror jag att den skulle gå från centalstationen så det bli upp tidigt. 

Får försöka träffa baby idag också eftersom jag ska vara borta  hela helgen, men han är då i skolan idag så vi får se hur det blir med det. Nu ska jag äta frukost!

PUSSS


GRATTIS ANGELICA PÅ FÖDELSEDAGEN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0