190609 - på bussen till orust

Godmorgon godmorgon!

Jag vet att det har varit dålig uppdatering det sista men det är pågrund av en massa bloggproblem och datorproblem, ännu är inte allt löst så det kanske tar ett tag innan det händer någonting nytt här... Min laddare till min nya dator fungerar inte så här sitter jag och mathilda på bussen och har typ 10 % batteri kvar. Ska gå till TRE så fort vi kommer fram till uddevalla och kräva en ny sladd.. Det har ju varit glapp i den ända från bärjan och nu fungerar den inte alls..

Iallafall var hemma hos angelica igår, riktigt roligt var det men jag var inte riktigt på fst humör så jag åkte hem till Robin där ett gäng var och degade film till två och sedan åkte jag hem. Var riktigt segt att gå upp halv åtta imorse men vad gör man inte för familjen :) Ska spendera helgen på orust och nu ser det ändå ut att vara rätt fint väder. Första gången sedan jag föddes det är fint väder på midsommar.

Dags att stänga av nu, Batteriet börjar tryta. Hörs när jag får tag i en dator. Jag önskar alla en glad midsommar sålänge !  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0