220609

Godmorgon!

Fin dag har vi här i Göteborg, jag vet inte hur många gånger jag har sagt det men när det är fint väder, soligt och varmt, så blir man mycket gladare och mycket piggare. Så fort jag såg 20 grader på termometern imorse så flög jag upp ur sängen. Där kan man ju inte ligga hela dagen om det är så fint väder!.

Nu sitter jag på balkongen och har precis ätit frukost. Solen har precis försvunnit här så dags att dra sig inåt och börja göra sig iordning. Ska försöka dra med mig lite folk till stan eller nått. Inte för att jag ska köpa någonting men det är roligare än att bara sitta här hemma helt ensam hela dagen.

jag ska försöka ta med mig  datorn så hörs vi sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0