250609

Herrejösses! Jag ber om ursäkt, jag har varit ute och njutit så av solen att jag inte hunnit med att blogga helt enkelt.

Igår var jag och sandra ute vid havet, jätteskönt var det, vattnet var väääääääldigt kallt men man vänjde sig och det var verkligen svalkande. Jag fick också en massa färg! Det gillar vi! Det bränner fortfarande på armarna och på ryggen men men vill man vara fin får man lida pin hihi :) Efter solningen och den hemska spårvagnsresan hem så fick jag snabbt duschat av mig all salt och så och gjort mig i ordning lite. Vi skulle nämligen hem till sara i björlanda och grilla hela gänget.

Sara bodde i ett jättefint hus verkligen, vi grillade, hade vattenkrig, hoppade studsmatta, retade oss på de där jävla knotten, lekte på någon skola eller nått och vid halv tolv tog vi bussen hem och typ en timma senare var vi hemma, då tog vi också ett stopp på Max. Men dagen är inte slut än se ni, vi gick hem tog på oss lite varmare kläder åt en macka och sedan bar det av. Vi satte oss på cyklarna och cyklade och cyklade till världens ände kändes det som. Jag tänker inte ens nämna VART vi var eller NÄR vi var hemma. Men vi fick iallafall se både solnedgången och soluppgången så mycket kan vi väl avslöja.

Imorse gick vi upp och planen var att vi skulle åka till havet och bada. Självklart vill killarna sova bort dagen ( okej det vill jag också efter vår nattliga tur) så det blev inget hav. Men ett par timmar senare slutade vi vid delsjön. Riktigt skönt var det! jag trodde att det skulle vara såå mycket kallare men det var det inte! Nu har jag precis fått i mig min middag, grekisksallad och ska åka tillbaka till alle så har en aning bråttom så bilderna och filmerna från igår får komma senare..

Nu måste jag rusa! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0