290609

Godmorgon Godmorgon!

Sovit gott?, här har det varit varmt som satan i natt men som tur var hittade jag en fläkt, fy sjutton va skönt det blev.

Mamma och pappa tog en spontanvecka semester och drog upp till landet ett par dagar så nu var det bara jag och syster hemma igen. Börjar bli rätt så van vid att vara ensam nu, då vet man hur det känns att ha en 4 RoKs lägenhet ensam, utan att behöva tänka på ekonomin då såklart, pengar till mat och sånt får vi ju hihi

Dom väckte i alla fall mig för en timma sen och nu ska jag åka in till stan en snabbis innan ajg ska ringa och väcka alexander. Måste köpa mig en ny bikini och ett par nya shorts tänkte jag om jag hittar några nu när det är rea. Man får ju passa på. Något fynd kanske man hittar :) Vi hörs sen när jag kommer hem igen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0