Allt i ettan avklarat!

Då var denna veckan avklarad!, Hade lektion i typ tre timmar denna veckan, då brukar man ha typ 20, fatta va många lektioner som är inställda. Jag är då ledig imorgon, riktigt skönt! Har inga planer ännu så får se vad jag hittar på, det är ju ändå fredag.

Vad händer idag då? Jo nu snart ska jag till min farmor och farfar som varje Torsdag, det blir nog lite tidigare idag, vi får se. Annars ska jag väl träffa alle tror jag, inga planer ännu som sagt så vi får väl se.

Just det ja! jag höll ju mitt tal, gud va hemskt det var, hann precis på sekunden att bli klar innan dom stoppade mig. Blä va sämst det gick. Men jag hoppas att dom tycker att det gick bättre än vad jag gjorde. Nu är allting klart i ettan och vi har bara två skoldagar kvar innan det är skolavlutning nästa torsdag! wiii! äntligen sommarlov, fy sjutton va skönt!

PUSS

Kommentarer
Postat av: SANDRa

du skulle ju komma och köpa glass , !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-04 @ 12:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0