ångest på hög nivå..

Nu har vi ätit för ett helt år. Usch jag får ångest bara jag tänker på hur mycket jag har ätit idag. För mycket helt enkelt!

Jag har precis pratat med folket hemma i stan också. Har lite ångest nu faktiskt. Trodde inte att jag skulle få sådan hemlängtan. Jag har varit här i ett par timmar bara ju! Det är ju sjukt. Jag kan väl inte vara på landet helt enkelt, speciellt inte när man får sms hela tiden om hur jävla kul folk har det hemma. Dags att börja fjäska med mamma och pappa då kanske.... Ska prata med min systerhon känner säkert likadant.

Livet är bra jobbigt ibland med en massa små problem. Nog om det. Nu ska jag titta på någon skrattgrej på fyran,´pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0