back on track!

Hallå hallå!

Här kör vi på nattbloggning. Enda tiden jag har haft de senaste dygnet är nu faktiskt, har haft grejs att göra hela tiden och inte kunnat uppdatera.

Igår efter att vi kom hem rusade jag ner och bytte om och sen rusade iväg till liseberg för att träffa alexander, robin, aleksander och sara. Var inte där inne speciellt länge men lite mysigt var det ändå, första gången jag var på liseberg detta året. Jag känner mig lite för gammal för det kanske och sen är det så otroligt dyrt att man inte har råd med ett åkpass tillexempel, visst hade det varit roligt. Jag är ju som en liten barnunge som älskar bergochdalbanor. Men min tid kommer den också!. Hade varit roligt att gå på allsång med Lotta också, det ska ju komma en massa roliga artister nu framöver här.

Efter liseberg åkte vi hem till robin och bara chillade, vi tittade på rocky 4 (tror jag att det var, trean gick också men den missade vi) och lagade natta mat innan jag och alle begav oss hemåt där jag slocknade direkt. Var sjukt trött.

Imorse vaknade vi rätt så tidigt faktiskt, tror att klockan var 11 och det är väldigt tidigt för att vara oss ska jag meddela. Gick upp åt frukost och så sen satte vi oss och tittade på den nya wallander (skulden). Rätt okej film och jag som älskar wallander tycker att alla filmerna är bra så haha. Efter det fick jag åka hem och äta. Duschade också eftersom mitt hår såg ut som ett fågelbo. Åkte tillbaka till alle där alla killarna var samlade. Vi gick och hade lite roligt för oss vid fotbollsplanen innan vi begav oss hemåt igen för att se Rocky 5. Jag har fastnat för rockyfilmerna nu det sista när dom gått på tv. Har inte sett en enda rockyfilm innan och det är verkligen ett måste för dom som inte gjort det! Dom är grymt bra!

Åkte hem med ett bussen och nu är jag här. Kunde inte sova så tänkte att jag redan nu kunde uppdatera er lite om vad som har hänt i helgen. Har också hunnit städa undan lite på mitt rum som såg ut som hej kom och hjälp mig, men nu är det fint och malin ska sova. Vi hörs imorgon!

Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Först säger du att du är för gammal för Liserberg sen är du en barnunge som älskar bergochdalbanor. Hur ska du ha det?

2009-06-23 @ 18:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0