Blondiner må vara dumma, men fan inte jag!

Jag och syster drog till ica, hon bjöd mig på godis. Lite choklad fick det bli, jag har ätit alldeles för mycket godis det sista så nu äcklar det mig bara. Usch.. Choklad går alltid ner dock hihi. Sedan vi kom hem har vi suttit i mitt rum och läst roligahistorier, eller vitsar mer. Blondinskämt m.m. Riktigt roligt faktiskt. Gå in här för att läsa sjävla. Jag själv som är blond (hårfärg, absolut inte i huvudet!) tycker kanske att det är lite fel att trycka ner på blondiner så men sen så har jag ju mina blonda vänner som faktiskt är lite dumma vilket gör det hela roligare.

Imorgon är jag ledig igen, men ska faktiskt upp tidigt, får allt ställa klockan det ska inte bli som idag!. När jag berättade för pappa att jag gick upp halv två, flippade han. Sommarlovet har väl inte börjat ännu så får väl ställa klockan ett par dagar till då.



Jag ska då alltid prata när folk tar kort på mig, inte ens då kan jag hålla käften.. haha


Kommentarer
Postat av: Terese

Tycker bölondinskämt är dåliga ja, menar det är inte hårfärgen som avgör om man är dum!



Allt bra med dig?

2009-06-08 @ 23:13:33
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Gina

Hej



Rösta gärna på mig som veckans blogg hos Frida. Skulle göra mig jätte glad! (: Kram

2009-06-08 @ 23:43:27
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: sandraaa

antar du menar mig HAHA

2009-06-09 @ 08:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0