Filmtajm under täcket

Okej då var man hemma igen efter många om och men. Slutade med att vi sprang i klackarna i ösregnet. Gött att man hade vitt linne med svart BH under. Ni kan ju själva lista ut hur det slutade... Sitter nu i mina myspyskläder och ska sätta på en gammal klassiker, GREASE. Jag älskade den filmen när jag var mindre, men har lite beslutsångest. Vill se Pirates of caribbean också. Dom filmerna är ju bara bäst!, Ettan är bäst då men har bara trean här så får klara mig med det då. Nej det blir pirates först sen grease om jag orkar. Jag har ju filmen här så kan se den ikväll om det är så.

Brännbollen blev inställd också om jag inte sa det så ingen onödig frånvaro på mig inte, HA! Skönt. vem vill springa runt och ramla och skada sig i regnet liksom, nej inte jag i alla fall. Ska krypa ner under täcket nu och titta på film.

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0