Fröken pingvin är tillbaka

Jag ska byta namn, bara för dagen. Malin Isabell Pingvin. Japp så får det bli. Mina ben gör så ont att jag måste gå som en pingvin. Det var jobbigt och äckligt varmt att springa men det var ändå skönt efteråt. Det gick rätt så bra och jag är näjd faktiskt.

Jag gick hem i det underbara vädret och åt lite sen duscha jag (igen, inte bra för miljön detta inte.. ) och nu ligger jag här i min säng, helt slutkörd. Jag kommer somna så gott i natt. Tur att jag börjar sent imorgon också så att jag kan sova ut ordentligt och sedan jobba med historian. Den måste bli klar imorgon och jag kommer då inte framåt... Blä...  Deadline är onsdag egentligen men jag har ju mitt tal också som jag måste öva på.

Nu ska jag ta min en macka eller nått, är hungrig igen. Vi hörs imorgon bitti. Puss och kram ♥




Ser ni likheten?



Kommentarer
Postat av: HILLUS

haha, du och pingvinen är skit lika ;) haha!

2009-06-03 @ 14:14:16
URL: http://hillus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0