GKIK's tjejer det är grejer!

Fy sjutton vad jag saknar att spela handboll, zappade lite på tv:n och där, tv4 sport, Sveriges damlandslag mot montenegro. Ge mig mina tjejer och en handboll nu! jag vill spela. Hjälp va läskigt, fick världens sug efter handbollen nu. Det är två månader kvar till vi börjar träna igen och tre månader tills serien börjar, det är för lång tid. Ge mig partille cup nu så att vi kan få lira lite även om vi inte ska spela.

Tillbaka till hejandet av sveriges landslag nu! Vill bara berätta att deras tränare, bagarn, eller magnus som han heter är en gammal klasskompis till pappa och han var tränare i RIK ( min förra förening) för ett par år sedan då jag fortfarande spelade där. Då hade vi en grej i slutet av januari varje år som kallas KM (klubbmästerskap) alla i föreningen fick varsin A-lagspelare och så spelades en liten turnering med blandade jag, tjejer som killar oavsett ålder. Jag kom i ett lag med bara killar. Tror att jag kan ha varit 13 - 14 år kanske. Finalen spelades mot just bagarns lag och gissa vilka som vann? Jo mitt lag! Oj vad han hackade på mig efter det haha. Måste leta upp bilder därifrån. Undra om dom finns kvar någonstans.. tveksamt... Medaljen har jag iallafall här någonstans, tror jag.

Mycket att berätta men det lördagen glömmer jag aldrig. Sverige var det ja.. dom leder iallafall just nu med 13-11 i halvlek!










Vi är bra. eller nej förresten vi är bäst!

Kommentarer
Postat av: moa

JAG ÄR SINNESSJUKT SPELSUGEN!!!

Fattar inte vrf jag drar i mina shorts på typ alla bilder! Haha ;)

Vi får ses snart darling!<3

2009-06-07 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0