Handboll igen!

Hallå hallåå!

Helg igen, och jag vet att jag uppdaterat dåligt men det kommer bli bättre efter att jag fått min nya dator på tisdag som jag kan bära med mig överallt!. Det har ändå inte hänt speciellt mycket under denna helgen. Väldigt mycket TV tittande men det är okej när det är dåligt väder som göteborg har bjudit på denna helg. Hoppas att vi kan få lite sommarlovskänsla under nästa vecka iallafall, inte för att det ser ut så men man kan alltid hoppas..

Kvällen kommer bestå av Sveriges handbollslandslag som spelar VM-kval mot montenegro nu igen. Handboll är det bästa som finns!

Imorgon får vi säga tack och hej till en bit av mitt hår också. Det växer så otroligt snabbt och det blir väldigt lät slitet så mycket knasigt som jag gör med det, fönar och plattar och fan hans moster. Mer om det imorgon, jag har verkligen ingen blogglust. Har ingenting att skriva.. Knasigt värre, vi hörs imorgon eller ikväll! PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

vadå, vi har ju haft bra väder både lördag-söndag?

2009-06-14 @ 20:16:20
URL: http://linnealagerwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0