hemma hos alexander

Nu kan jag äntligen uppdatera lite om vad som har hänt det senaste dygnet. 

Igår var jag först i stan, fick köpt ett par skor och en bikini (bild kommer senare),sen åkte jag och alle till torslanda och lillebybadet för att bada med robin och jennifer. Mysigt var det och jag blev puttad från bryggan och skar upp ena sidan på magen eller typ där revbenen sitter och mitt knä. Ont som fan gjorde det men jag får väl skylla mig själv.. haha

Sen åkte vi hem till Jennifer, åt pizza och spelade fotboll innan vi blev trötta och åkte hem och tittade på film. Vi stannade över natten och jag har svinit ont i ryggen nu efter att ha fått ligga på golvet. Vi åkte hem vid 12 och fick skjuts av Jennifers granne eller nått in till stan så vi slapp bussen på 134 grader.  Efter det har det väl inte hänt så mycket. varit i stan och lite så. Jag vill bada! ska försöka få ut folket inatt, hihi. nattbad är alltid mysigt! 

Imorgon blir det partillecup med dom goa tjejerna, saknat dom enormt mycket! vi hörs imorgon, PUSS

Kommentarer
Postat av: Ullis

Lycka till på partillecup:)

2009-07-01 @ 20:39:33
URL: http://ulrikaaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0