i'm still alive!

Jag lever!!

Jag har varit väldigt upptagen denna dagen därför dålig uppdatering och det ber jag om ursäkt för. Idrotten var otroligt tråkig idag, brännboll med 10 personer går inte. 5 i varje lag. Usch och fy på min klass säger jag bara... Efter det åkte jag och köpte en tröja till min pappa. Är man inte snäll? En glass på max fick det bli också, gash va gott det var. Det blev ändå rätt fint väder ute och då måste man ju bara äta en glass med chokladtopping, toppingen stelnade riktigt åhh va gott det var!

Jag åkte hem men snabbt som attan fick jag rusa iväg igen, skulle träffa alle och robin för att åka till delsjön och träffa Jennifer och Anna tror jag hon hette. Det var då det började, vinden blev svinkall och det blev riktigt kallt där vid sjön så vi begav oss iväg. In till stan fick det bli, köpte oss en hamburgare på donken och sen åkte vi hem.

Det tog inte lång tid efter att jag åkt hem innan jag åkte igen. Gud jag är aldrig hemma i detta huset när jag borde. Jag begav mig till alle för att lämna en bok som han glömde i min väska och där stannade jag tills nu. Hemma igen och det är dags att lägga sig snart. Imorgon har jag en enda lektion och PH-samtal.. Börjar 15.00.. Hur meningslöst är inte det?! fast det är ändå riktigt skönt, ska inte ens ställa klockan imorgon och sen ska jag göra min historiauppgift som jag har skjutit upp tillräkligt nu.. Ångest..

VI hörs imorgon, puuuuuuuuuussss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja då var det dags för en ny "Månadens blogg"-tävling nu i juni! Reglerna och priset är så gott som detsamma. Du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg (glöm inte att skicka länken till ditt blogginlägget i kommentaren). Hoppas du är lika sugen på tävlingen den här gången som du var förra månaden, jag önskar dig lycka till :-) (Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-06-02 @ 23:13:48
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0