lista

Lite tidsfördriv såhär på lördagsmorgonen.

Hur är det med er idag? Än så länge har jag inga planer, killarna ska på någon klassåterträff, så jag får väl sitta hemma och hitta på någonting själv då. Äh nu ska vi inte vara negativa, det dyker alltid upp någonting :)

Namn: Malin Isabell Svärd
Piercningar: öron
Tatueringar: det kommer när jag är 18!
Längd: 1.63 :)
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Jepp
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, eller i hus ibland kanske.. Det är mycket skönare än i lägenhet ^^
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv:  det får du fråga dom se duuuuu
Dricker du:  händer men det är inte ofta. En cider eller två någon gång kanske..
Röker du:  Nej
Vilket shampoo använder du: det som mamma köper.
Parfym använder du: Oj jag har massor, nu har jag någon utan etikett som jag fick av min syster. Ingen aning va det är för någon men rosa är den :)
Vad är du rädd för: Att förlora någon, spindlar, ormar, CLOWNER, småkryp

S e n a s t e . . .

Film du hyrde:
Oj, det var väldigt längesen, ingen aning faktiskt
Film du köpte: det var ännu senare, ingen aning
Låten du lyssnade på: Smurfarna, det är inte jag! det är alexander faktiskt hahaa
Låten du hade på hjärnan:  michael jackson - billie jean
Låten du laddade ner:  laddar inte ner, spotify you know ;)
Personen du ringde: Alexander
Tv program du tittade på: Någon film som gick på tv  igår
Personen du tänkte på: mamma, hon fyller ju år idag ju! dags att  skicka iväg ett meddelande
Saken du köpte: glass
Bok du läste:  hmm...
Personen du fick mail av: reklam reklam reklam reklam
Personen du fick brev av: Oj, ingen aning, inte för att jag får brev så ofta men :P
Personen du fick sms av: Mamma, hon svarade precis :)

F ö r e l l e r e m o t . . .


Långdistansförhållanden:  För
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Teenage smoking: emot
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: EMOT!
Förhållanden: för.

F a v o r i t . . .

Mat: thai eller lasagne
Låt: har ingen speciell
Sak att göra: handboll lätt!
Sport: Handboll
Dryck: Cider och vatten
Kläder:  Det som är skönt och snyggt
Film: många, för många
Bil: ingen speciell, den ska gå framåt och bakåt ungefär

H a r d u n å n s i n . . .


Gråtit över en pojke:  jepp..
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Jo
Varit i slagsmål: slagsmål och slagsmål, jag kan bli lite förbannad ibland vilket kan gå ut över folk

A n t a l . . .

Gånger du varit kär: vet inte, 2 kanske
Gånger ditt hjärta brustit: För många
Hjärtan brustit på grund av dej:  vet ja inte.
Tjejer du kysst: jadu, typ 4 -5 :P
Killar du kysst: många
Pussat: ännu fler xD
Gånger ditt namn varit med i tidningen: en typ
Ärr du har på kroppen: många, myggbätt, gamla grejer m.m

Ö v r i g t . . .


Hur tidigt stiger du upp: när jag känner för det
Gillar du att slåss: Nej, skojslåss lite kanske :)
Gillar du att tvätta: Jag har min privata tvättare :) PAPPA (L)
Gillar du Berg-och-dalbana: haha, JA!
Är du seriös: I seriösa situationer så, annars äre sällsynt! :D
Var har du ont: axlarna och ryggen just nu
Använder du hårspray: sällan
Kan du stå på händer: nej haha
Gillar du ketchup: nej
Kan du sjunga: NEJ, men jag gör det jämt!
Mer värt än guld: Vänner & familj <3
Ett land jag helst vill besöka:  hmm.. Jag vill tillbaka till USA
Ska bli skoj:  jaduuuu, en massa
Ska inte bli skoj: ingenting
Sparar till: ingenting just nu faktiskt
Väntar på: Att få frukost men alexander är såååååååååååå seg
Stockholm är: Sveriges huvudstad som jag aldrig besökt.
Göteborg är: Världens bästa stad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0