Min dag

Lång dag idag. Började med att jag vaknade hemma hos alexander, vi gjorde inte så mycket, kriga lite mohahaha. Sen åkte jag hem och duschade och lite så sen åkte jag och pappa till stan och skulle fixa lite småsaker. Jag åkte sedan till killarna som var vid saltholmen och skulle bada men så blev det inte. Jag hann komma till parkeringen sen ringde dom och sa att dom skulle åka hem så det var bara att vända om och gå tillbaka och ta den där spårvagnsturen på 35 minuter till. Ritigt roligt.. not, varmt och jäkligt var det. Hungrig var jag också.

Killarna åkte och badade vid sjön istället och jag åkte hem och lagade mat. Ska snart äta och sen bär det av igen. Vet inte om dom är kvar men får se vad som hittas på annars :)

Vi hörs imorgon då jag och sandra ska åka till saltholmen och sola oss bruna! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0