Någonting att fördriva tiden med..

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? Min syster som precis var här inne.
3. Hur lång är du? 163
4. Vilken var den senaste film du sett? Hmm.. Det var väl.. Mall cop tror jag, iaf den senaste som jag såg hela filmen haha
5. Vem ringde du senast? Alle
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Okej ska nog träffa alle sen :) <3" till Sandra.
7. Vad är dagens planer? Göra mig i ordning och sedan träffa baby
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag har absolut inget emot att prata i telefon, men jag ringer ändå aldrig! Drar för mycket pengar haha. Sms är det som gäller hihi :)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll.. Tror att hon precis kom innanför dörren. Ska gå upp och kolla direkt..
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? tio men somna om igen och gick upp halv 12.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat ? haha
14. Vilken är din favoritplats? Lätt min säng, nej skoja, Men på någon rolig plats med mina vänner eller på handbollsplanen.
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte, skolan. Nej jag har inget emot det heller, jag är väl inte på platser som jag inte tycker om antar jag.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vi får väl se då.
17. Vad skrämde dig som barn? Jag hade en dröm som jag alltid drömde, dag efter dag som jag hatade. Sen bor jag längst ner också så vem som helst kan bara flyga in genom fönstret. Läskigt!
18. Vem fick dig att skratta senast? Mathilda
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en bärbar, (snart två), sen har syster och mamma varsin bärbar och så har familjen en stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med en riktigt stor tröja och trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 1, västra götaland ♥
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej aldrig.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Jag har mina stunder, ibland säger folk till mig att bara hålla käften då jag pratat för mycket.
27. Vilken är din favoritglass? Hmm.. svårt, jag älskar glass! Chokladglass är dock det vidrigaste som finns.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj, Jag hade nog shoppat en jävla massa. Sen lagt undan för framtiden. Kanske en bil när jag blir 18 :)
29. Tycker du om kinamat? Jadåå..
30. Tycker du om kaffe? Ohja
31. Vad dricker du till frukost? juice
32. Sover du på någon särskild sida? nej sover rakt upp och ner som alla andra haha.
33. Kan du spela poker? Kan och kan.. hur svårt kan det vara?
34. Tycker du om att mysa? självklart! vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska? och det är ?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? äh nej tror inte det..
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, det är väl klart att jag kan det.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja men då var det inte jag som skada mig utan en kompis.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Att dyka och göra cheerleadinghopp från kanterna är ju askul!
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? Hmm, njaa... Jag kan inte med att bära dyra smycken ifall någonting skulle hända. Ångest om det går sönder liksom.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej aldrig.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Oboy hihi
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, det finns så många.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr.. jag har ett på kinden från när jag ramlade när jag gick i typ 3an eller nått.
47. Vad har du för ringsignal? Mario - stuttering. Sandra har samma, nej  det är inte alls jobbigt haha
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma och pappa har säkert sparat någonstans men inget jag själv har hängande i garderoben direkt. Får ju knappt plats med mina kläder nu.
49. Flirtar du mycket? Neh.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I berlin
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej. Det är inte min grej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej faktiskt inte. Jag kör för långsamt när jag övningskör så.. haha
53. Vilken var den senaste bok du läste? hmm.. Mördaren och prinsessan tror jag.. eller nej, sandor slash ida var det nog.
54. Läser du dagstidningen? Japp. Alltid Metro på spårvagnen på vägen till skolan.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej faktiskt inte.
56. Dansar du i bilen?  HAHA nej inte direkt.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the Voice, eller fan.. dom har ju lagt ner Göteborg ja.. Det blir väl typ NRJ eller RIX fm då...Lyssnar aldrig på radio längre.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnummer som jag skulle komma ihåg.
59. När var du i kyrkan senast? När kusin tog studenten tror jag..
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0