Nu drar jag!

Jag ger upp min säng nu som jag har spenderat de senaste timmarna i och drar mig i väg. Ska börja sminka mig lite och klä på mig lite finare kläder, degbyxor och t-skirt må vara det bästa som finns att gå i hemma när man ändå bara ska vara. Jag åker hem till alexander och spenderar kvällen där i alla fall. Måste komma ut lite denna dagen och mina föräldrar ska på något möte om ombyggnaden av våra badrum så det är väldigt osocialt hemma också för den delen.

Tur att jag inte gick ut och sprang idag! Två kvinnor har blivit överfallna idag i just dom spåren där jag brukar springa. Läskigt! Ville bara tillägga det.

Ha en trevlig kväll ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0