Skadeglädje, det ger vi tummen upp för!

Har suttit här nu med mitt historiaarbete som jag måste göra för att kompletterna upp mitt betyg. Det är riktigt svårt och jag fattar ingenting. Känns riktigt bra, speciellt när min lärare är onårbar hela dagen, wiho. Får väl försöka lite till sen ska jag ut och sola! Solen har inte riktigt kommit fram på baksidan ännu så får vänta en liten stund till. Ska passa på och reta alexander lite, han sitter i ett varmt klassrum nu och ska gå i skolan till halv fem denna fina dag haha. Jag älskar verkligen att retas, vad det än är så ska jag alltid vara där med en dum kommentar. Självklart är jag ironisk men det är riktigt roligt och skadeglädje är verkligen det bästa som finns.

(jag): Godmorgon! Har haft världens onödigaste dag, va i skolan i en halvtimma sen fick vi åka hem.. När slutar du idag?<3
(Alle): Hahaha Snyggt! halv fem..
(jag) HAHAH! Jag slutade då halv nio!!
(alle) men s** mig.. 
(jag) HAHA jag älskar verkligen att retas, det märks nog inte alls :D <3

Han blev nog inte så glad haha. Han ignorerade det sista smset där haha. Så kan det gå. Ska hitta någon mer att reta nu, hihihi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0