Solig dag på stan

Jag fick min dag på stan och en glass också för den delen! Vi åkte till Sandras jobb i haga och köpte oss varsinn glass. Fullt med folk var det där också så man fick nästan inte plats. Skillnad mot när jag var där sist då det kom typ tre kunder på en och en halv timma. Vi tog vår glass och begav oss mot spårvagnen, Killarna hade tider och passa så jag följde med alle till tandläkarn, Nej jag satt inte och höll honom i handen, han är en stor pojke så han klarar sig utan mig där inne, jag fick sitta i väntrummet istället.

Efter detta åkte vi tillbaka in till stan och träffade Robin och hans kompis. Vi tittade lite på kläder och så innan vi åkte hem. Det var en roligt knasig tant på spårvagnen också som pratade om svenskarnas rätt i samhället o grejer. Helt sjuk var hon. Nu sitter jag här, har precis ätit thaimat, så grymt gott är det! jag älskar thaimat. Ikväll pratades det om bad men jag är fortfarande för feg för att bada så jag följer väl bara med som vanligt, om jag orkar. Ska nog lägga mig en stund. Det är jobbigt att vara ute i solen hela dagen.

Puuuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0