Sverige-malta

Huvudvärken går fan inte över! Jag som har knarkat värktabletter nu hela dagen, ( nej jag har inte tagit mer än man ska göra, tre st/ dag MAX) Ni behöver inte vara oroliga. Hoppas att den går över snart. Vill ju inte vara sjuk imorgon på avslutningen och allt..

Jag ska faktiskt redan idag börjar förbereda lite, ska bada snart och göra mig fin till imorgon, raka benen, ansiktsmask ja hela köret! Sen måste jag stryka kläderna till imorgon, man kan ju inte komma med skrynkliga kläder liksom. Imorgon ska jag upp hyffsat tidigt iallafall, håret ska fixas, sminket ska bli bra. Ja, folk måste ju komma ihåg mig som den fina Malin inte den sunkiga och fula liksom haha. Nej nog pratat om det.

Sverige-malta får vi inte glömma ikväll också! Min och Sandras fina SMS- konversation precis:
(hon); vad gör du?
(jag); ingneting dudå?
(hon): är på väg till matchen!
(jag): SKA DU DIT?!?! :o
(hon): Japp, vipläktarn, gratis :D
(jag) BAJSBARN!
(hon): Man har ju kontakterna :D


Just nu tar jag tillbaka det förra inlägget, jag tycker inte alls om henne.. JAG VILL JU VARA DÄR!! :( istället får jag ligga här och vara sjuk. Tack för den! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0