tack för den!

Det var precis som jag sa! Nu sitter jag här hemma, va i skolan i 30 minuter sen fick vi sluta. Så onödigt. som sagt 3 ½ av 4 lektioner inställda idag. Jobbigt jobbigt. Sommarlovet har nästan börjat.

Vad gör man nu då?, medans alla andra är i skolan får väl jag sitta hemma och sola eller nått. Funderar på att gå ut och lägga mig i ett par timmar, vädret är ju helt underbart! Klockan åtta imorse kunde man gå i shorts utan att ens nästan frysa. Precis så det ska vara.

Gud jag är fortfarande pisst efter den dåliga informeringen från våra lärares sida. Jag går och lägger mig en timma innan solen kommer fram på baksidan. Vi hörs sen!

Hälsningar Soliga Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0