Mina vänner är allt!

De senaste minuterna har tårarna öst ner. Ni alla har väl hört om den mördade Therese från Stockholm?.. För det första är det så jävla hemskt att man inte vet vart man ska ta vägen.

Hennes närmaste vänner har gjort en blogg till minnet av henne. Då började det. Tårarna bara vällde ner, Alla förlorar vänner hela tiden på en massa olika sätt, man växer ifrån varandra, den ena flyttar, man blir äldre och går på olika skolor men det är inte många som blir av med sin bästa vän genom ett mord som det här. Jag själv hade helt andra vänner förr än vad jag har nu, vi var helt oskiljaktiga men nu träffas vi nästan aldrig. Vi började på olika skolor, började umgås med nya personer och det är inget ovanligt. Man tänker kanske inte så mycket på det. Man kanske ringer varandra ibland för att uppdatera sig lite. De här tjejerna kan inte göra det. De kan inte prata med sin bästa vän när de behöver det. Jag vet inte om jag hade klarat av det.

Det finns många som jag skulle kunna ta smällar för, det finns många som jag vet skulle ta smällar för mig också. Känslan av att en bästa vän har försvunnit för alltid är en känsla som inte går att beskriva då jag inte varit med om den själv men man lider ändå med dessa tjejer som har mist sin Therese. Det gör ont i hjärtat när man tänker på hur brutal världen egentligen är. Att göra någonting mot en människa utan att tänka innan, att låta någonting så hemskt ta över ens hjärna. Nu kommer tårarna igen..

Det jag ville komma fram till var att jag vill säga att jag älskar mina vänner, allihopa, dom är världens bästa även om man inte är så nära med alla. Jag tilldelar mina bästa vänner detta hjärta ( ♥ )  för att visa att ni är allt för mig, utan er hade jag inte levt nu. Ni är allt för mig och jag vill inte byta ut någon av er överhuvudtaget!

Jag älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0