Lista igen...

Jag har nu sett på två av tre Pirates filmer, hittade de allihopa här, sista ska strax gå igång. Jag fick världens huvudvärk förut också, riktigt jobbigt faktiskt. Det blir att stanna kvar i sängen en stund och hoppas att det blir bättre. Ut ska jag i alla fall inte än på ett tag. Vi bor ju i Göteborg vilket har visat sig idag. Regnets stad! blää.. hoppas att det är fint imorgon så vi slipper frysa ihjäl i våra fina klänningar.

Tänkte faktiskt slänga in en liten lista sådär mellan filmerna, hade lite tråkigt så, Nu ska vi fram med lite hemligheter om Sandra kanske ;) hihi

Hur bra känner du din bästa vän?

Vad heter din kompis? Sandra Birgitta Olsson
När är hennes födelsedag? 13 November
Vad är hennes favoriträtt? Oj, det får nog bli potatisgratäng och grillat kött antar jag hihi. Potatisgratäng vet jag iallafall!
Vad är hennes favoritfärg? Hon är en färgglad tjej hon. Antar att hon gillar de flesta.
Vad är hennes favorit hobby? Simning lätt! Sen ligger väl jag högt på listan hoppas jag :D
Vad skulle din kompis göra om någon drog hon i håret? Hon skulle dra tillbaka och skrika som en galning.
Vad lyssnar hon på? Hon lyssnar på det mesta, men carola är hennes stora idol
Vad gör hon om hon inte får som hon vill? Hon blir allt lite sur. Hon tror att ingen märker det så säg inget till henne ;)
Är hon morgonsur? Nejnej inte vad jag har märkt
Kan du hennes mobilnummer och hemnummer utantill? japp
Har hon pojkvän? Yesbox
Har hon lätt för att bli arg/sur? Nej, Lite småsur kanske, men det är inte ofta!
Hur skulle hon reagera om hon vann 34 miljoner? Oj, hon hade sprungit runt i hela lägenheten och skrikit tills rösten tog slut haha. Nej jag har ingen aning men hon skulle väl bli chockad ^^
Vad gör hon om hon har en ledig dag? Om hon är helt ledig från simning och allt... då tar hon sig nog en riktig sovmorgon sen blir det stan! Shopaholic, om hon är! haha
Vad tycker hon om Darin? Innerst inne tror jag hon älskar honom. Haha! xD
Vilken är hennes favorit sport? Simning
Säger hon allt till dig? Nästintill :)
Tycker hon om att dansa? jadåå
Vilken kille tycker hon är finast? Hennes såklart!
Vad har hon gjort i helgen? Hon har jobbat och varit med sin pojkvän :)
Hatar hon någon? Jodå hon har allt sina fiender;) mohahaha
Om hon fick åka utomlands vart hon ville, vart skulle hon åka då? Oj, något varmt ställe där hon kan bli brun, och det måste finnas bra med shopping också!
Vad ska hon göra i veckan? Skolavslutning imorgon, Helgen har jag ingen aning, har för mig att hon ska jobba? :s
Vad ska hon göra ikväll? Chilla loss ! haha
Vilken är hennes favoritfilm? Hon tittar på så jädra mycket film så det blir svårt att säga. Jag vet att hon gillar alla filmer med Julia Roberts iallafall haha. ( tror jag .. )
Vad hatar hon mest i hela världen? Mig, nej herregud jag skoja.. Men när det händer hennes närmaste någonting antar jag. Vem hatar inte det?
Jobbar hon? Japp, på triumph i haga.
Har hon åkt polisbil? Tror jag inte
Har hon gjort något riktigt dumt? Hon gör dumheter hela tiden tihi. Eller inte. Hon är en söt och rar tjej som alltid följer reglerna.
Har hon skämt ut dig nån gång? Nej.
När pratade du med henne senast? För några timmar sedan haha
När såg du henne senast? samma där, ett par timmar sedan
När ska du träffa henne nästa gång? Om inte idag så imorgon!  <3

Kanske inte var det roligaste testet, trodde att jag visste mer om henne än jag gjorde haha. Men men där ser man. Alltid kul att göra sånt här för att fördriva tiden. Pirates of caribbean här kommer jag!



Du är och kommer alltid vara min bästa vän!  ♥


Kommentarer
Postat av: din bästis

ja älskar dig otroligt mycket det är vi föralltid!!! roligt inlägg efter eller nej ja gillar henne inte alls HAHAH söt

2009-06-10 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0