Tillbaka igen!

Tjena!

Jag vet inte vad jag håller på med men har varken haft orken eller tiden att blogga. Igårkväll var vi ute och jagade biobiljetter men båda biograferna hade stängt så det fick fixas idag istället. Efter en vandring i stan blev det stopp på Burger King där vi köpte oss varsin glass. Glass på sommaren är lätt det bäst det finns!

Sedan följde vi Sara till centralen och sen åkte vi hem till Robin där vi spenderade natten. Denna dagen har vi inte gjort någonting alls. Låg kvar i sängen och myste länge länge. Vi allihop behövde oss en paus från solen idag så jag och alle låg väl kvar till två eller nått innan vi åkte hem och gjorde oss i ordning. Vi åkte in till stan igen för de där förbannade biobiljetterna. Jag som inte ens skulle med liksom, så snäll är jag hihi. Sen åkte vi och tittade på fotbollen på en pizzeria. Gud vilken match! Sveriges U21 lag hade LÄTT slått vårt landslag. Så mycket roligare att titta på dom när dom spelar. Tråkigt nog fölorade de på straffar, men dom spelade rätt bra ändå faktiskt. Dom vände 3-0 i underläge till 3-3 vilket är riktigt bra!

Nu är killarna på bio, får se om jag kanske träffar dom efteråt sen beror på vad klockan blir och så :) vi får se helt enkelt! Nu ska jag se på tv lite och umgås med mina föräldrar vilket var riktigt längesen! jag har ju sovit borta de senaste dagarna och det har mest blivit hej och hej då så får uppdatera dom lite :) PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0