varmt varmt!

Nu har jag legat ute och stekt i mer än två timmar så dags att ta sig en snabb dusch för att kyla av sig lite. Det blir runt 50 grader där ute om man bara ligger still och det inte blåser någonting vilket är på tok för varmt! Jag är långt ifrån miljövänlig idag känner jag också. Datorn står på med högsta volym ute på uteplatsen med kontakten i vilket betyder att en jävla massa el dras. Sen så duschade jag imorse innan skolan, ska duscha nu fast nu tvättar jag inte håret och sen har vi ju träning ikväll och då blir det dusch igen. Det värsta är att jag kan inte duscha, jag måste typ bada. Det hade varit en annan sak om vi inte hade haft badkar men så är fallet nu och då blir det så att ett par liter vatten dras. Vi som precis hade en uppgift om det här i natuskunskapen. Bara inte han läser detta då är jag körd! haha.

Vad händer idag, jo jag ska antagligen åka till Allum, partille och köpa mig mina efterlängtade skor, sen så ska jag försöka få med mamma ut och övningsköra, det var ett herrans tag sedan jag körde och de sista typ fyra gångerna eller nått körde jag med pappa så hon är nog lite nyfiken om jag utvecklats eller inte, hihi. Sen till kvällen, eller klockan sju närmare bestämt har jag träning. Springa. Jippi, det är säsongens SISTA löpträning tillsammans med laget, jösses va tomt det kommer bli att vara utan tränare i nästa två månader. Jag måste dra mig ut och springa mer än vad jag gör.. Ångest på hög nivå!

Dusch va det ja.. Vi hörs sen ♥





Snart är dom mina!

Kommentarer
Postat av: Lina

Snygga skor!! :D Önska att jag kunde gå i högklackat :O haha

ses på träningen sen! <3 :)

2009-06-01 @ 15:42:47
URL: http://luckylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0