010309

Första mars idag! någon mer som tycker att tiden går snabbt? Vilken dag idag! jag kan säga att jag har inte varit ute och fått någon frisk luft över huvudtaget. Endast svettluft från olika handbollshallar. Började med att vi åkte och spelade match i torslanda som vi förlorade stort. Skit! Sen åkte vi snabbt hem för att äta och sen var det dags för handboll igen fast denna gången var det jag och Lovisa som bestämde. Vi var nämligen domare. Det gick helt okej och det är alltid gött med lite extra pengar i fickan. Det behöver väl alla i min ålder nu liksom?

Nu är det dusch, plugg och beck som gäller. Imorgon är det skola igen, usch och fy. Dubbelpass i naturkunskap, lockar det? Nej verkligen inte! Har en massa plugg denna veckan också plus två matcher, tisdag och söndag.

Förresten så åkte ju min syster till branäs idag, kan inte säga att hon tyckte att det var speciellt roligt haha. Hon hade åkt längdskidor idag och det hade väl gått sådär i 65 cm hög snö.

Vi hörs senare eller imorgon bitti :) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0