050309

Redan torsdag, tiden bara rinner i väg som vanligt. Har ni sovit gott? Jag vaknade runt nio av mig själv. Vaknar alltid en eller två minuter INNAN klockan ringer. Är det någon känsla man har att nu ringer klockan snart så jag kan lika gärna vakna liiiiite tidigare? Visst är det mycket skönare att vakna av sig själv men ändå. Någon mer som känner samma sak?

Jag har faktiskt pluggat denna morgon, men inte det jag skulle utan det blev spanska. Kom på att jag har en redovisning nästa vecka som jag måste kunna då måste man ju vara klar med powerpointen liksom. Det får bli naturplugg i eftermiddag istället.

En lektion idag, visst det är skönt med korta dagar men en lektion på 45 minuter det är ju lite å ta i eller? Vi får bära dom här datorerna fram och tillbaka hela tiden. Usch och fy. Men det är bara en lektion så jag överlever nog det.

Ikväll är det träning igen, min hals är faktiskt helt okej nu så det blir nog inga problem. Nu ska jag göra mitt specialte sen blir det skolan. Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0