060309

Alltid mysigt när man vaknar och ser att Sandra har gästbloggat (inlägget under) vi körde den metoden när jag var i thailand så fick jag veta vad som hände här hemma och tvärtom, det är ju sån tidskillnad så man kan ju inte ringa varje dag. :)

Sovit gott i natt? Jag har iaf men det är alldeles för tidigt för mig, usch! Men det är ju fredag och har bara tre lektioner idag där två är sammanslagna för att vi ska se på film! götttish! kommer säkert somna, men det får vara. Sandra skulle ju inte till skolan idag men vi ska träffas inne i stan efter skolan, ska köpa present till en kompis som ska ha tjejmiddag imorgon :)

nu får det bli frukost och the voice! ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0