15-18. Skit också..

Jag tänker inte kommentera matchen överhuvudtagat. Vi förlorade med tre mål. kunde varit två men domarn valde frikast istället. va spelar det för roll när det är 4 sekunder kvar?

Inget av lagen var specillt bra men vi var snäppet sämre vilket man också kan se på resultatet. Min insats var väl inte heller så lyckad. Ja lyckades skada höften också på nått vänster, så nu låser den sig så fort jag sätter mig eller står i ett visst läge.. Jag ska alltid skada mig på konstiga ställen när jag har Johanna emot mig. Konstigt konstigt. Dom vann iallafall en välförtjänst match och vi måste verkligen börja visa mer vilja inte deppa ihop när vi ligger under med tre och det är 15 minuter kvar. Det är ju sjukt. Aja jag kan inget annat än gratta J och E´s KvIK sport till segern :)

På fredag nästa vecka är det dags igen, särö borta. Men det kommer då. Nu ska jag sova. Imorgon bröjar jag klockan ett men måste plugga vidare på spanskan, kan det fortfarande inte. Det får gå som det går imorgon, vi hörs imorgon bitts självklart:) Puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0