180309

Godmorgon sunshine!

Passar in rätt bra idag då det är underbart väder ute ! solen skiner och det är 6 grader än så länge. Idag måste jag plugga. Har redovisning imorgon i spanskan och jag slarvade lite igår, fy på mig och ikväll hinner jag knappast. Har match ikväll, först en mot mina klasskamrater, FIGHT! sen har juniorerna en match efteråt, om jag har tur så slipper jag spela den matchen men man vet ju aldrig. Kanske ska in till stan en snabbis innan också.

Vad gör ni när ni är lediga/studiedag? Igår satt jag hemma hela dagen! vilket jag ångrar nu när det var så fint väder ute. Jag satte min fot utanför dörren vid fem då jag skulle övningsköra. Men idag ska det bli ändring på det!

Frukost nu, är otroligt hungrig!♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan, nu har jag börjat skriva lite smått i min blogg ;)

2009-03-18 @ 10:57:52
URL: http://luckylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0