190309

Godmorgon!

Nu bar det av till skolan igen efter två lediga dagar. Precis vad man behövde må jag säga. Har verkligen fått sova ut ordentligt och också fått lite plugg gjort!

Idag har jag min efterlängtade spanska redovisning, enda lektionen som jag har idag. Spanska i 45 min. Det är riktigt gött! Speciellt när det är fint väder så att man kan göra annat också. Träningen idag är inställd så kvällen är helt ledig. Lutar åt ännu mera plugg men om någon vill träffas så är det frittfram idag:)

Ska försöka ta lite roliga bilder i solen idag också, det var ju ett tag sedan kamerna användes nu ju. Dåligt av mig jag vet! Men nu är vi back on track som vanligt och snart är det också helg! yes! Känns som att jag har haft helg hela veckan menmen. HAHA.

Ska göra mig iordning nu, ha en fin dag ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0