280309

Hej!

Jag har varit och rännt hela dagen, vilket betyder ingen uppdatering. Jag och min familj åkte till stan tillsammans med halva sverige kändes det som. krångel med bussar och grejer så efter ett tag bestämde sig jag och pappa för att gå. Vi gick en jävla bit fram till blåvittshoppen. Handlade lite smått och gott, visar sen. Sen efter det så GICK vi in till nordstan där vi mötte upp mamma, syster och farmor. Åt luch och så, sen åkte jag hem vilket också tog en jävla tid. Fick snabbt som attan packa ner mina grejer och skynda mig till träningen. Ganska så seg träning och det hände väl inte så mycket. Nu sitter jag här, ska duscha väntar på mamma söm är så jävla seeg!  Vi ska vara på 45 års kalas klockan sex och sen kanske jag ska träffa tjejerna, om jag får tag på dom vill säga. Vi hörs väl senare och blider på kläderna kommer !

Ha en fortsatt bra lördag, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0