32 dagar kvar till påsklovet!!!

Det där vårvädret jag ville ha idag kan ju ta sig! När jag kom utanför dörren ösregnade det rent ut sagt. Fy sjutton inte min dag idag. Jag satt här och räknade lite och kom fram till att det är 32 dagar tills det är påsklov! JAG LÄNGTAR! då är det berlin som gäller med laget och en massa annat skoj. Vad ska ni göra på påsklovet? Det är ju bra att vara ute i tid eller vad säger ni?

Alltid på påskloven så sänks priserna till stockholm, kanske ska åka dit? det blir kanske lite tajt med berlin och allt så det blir nog på sommarlovet istället :)

Tillbaka till pluggandet, har ekonomiprov på onsdag, en naturuppgift som har deadline på fredag och en novellanalys i svenskan till söndag. Jag vill bara dö! ingen som kan göra plugget åt mig? jag pallar inte mer !
behöver loooooooooooooov!

samhällsekonomi var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0