Backa hk vs GKIK

Jag och handbollstjejerna i min klass hade en diskussion om vinst och förlust idag, om att det är skönare att förlora stort än jämnt. Där fick man på smällen, vi förlorade med ett enda jävla mål. Domaren segade ut de sista 20 sekunderna och där försvann chansen om iallafall ett poäng! Så jädra surt. Förlorar hellre när man känner att man har spelat dåligt och är värd en förlust. Detta laget ligger 2a eller kanske 3a, vi ligger 6a. Sist vi spelade mot dom blev vi utklassade, nu blev det 23-22. Jävla fanskap till domare som ska dra ut på det! Ett poäng är fan bättre än inget!

Nästa match är mot heid på lördag, då ska vi bannemej få de där poängen som vi behöver!

Nog om handboll tycker jag. Lång dag imorgon, däremot så är en av lärarna kanske borta. Hon var sjuk idag. Så då försvinner två lektioner (Y) måste ändå ha extra spanska imorgon, behöver komma ikapp med ett arbete som ska redovisas nu i dagarna. hjälp(?!) annars går jag till halv 5 vilket är sådär kul.. Men har jag tur så är läraren borta så går jag till halv 4 :D har varken långa eller många lektioner så det går snabbt:)


Bilder ifrån dagens match, dock lite små ser jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0