Bajs på frölunda..

Gud vilken hemsk match. Förlorade. kommer inte ihåg resultatet med tror att det var 19-15 eller nått. Jag har alltid varit lite avundsjuk på tvillingarna i mitt lag för att dom alltid är så duktiga och alltid orkar spela så jäkla mycket, nästa säsong ska jag med vara sån! Idag fick jag spela en jädra massa för att som jag skrev innan var vi lite kort om spelare, speciellt på min position, men vi löste det ganska bra men jag MÅSTE få bättre kondition så i sommar ska det bli träning, även om jag alltid varit dålig på det så ska jag inte vara det år! alltid bra att ha mål eller hur ? ;)

Ska faktiskt gå och lägga mig nu, nu bäddade lakan och grejer, kommer sova som en ängel i natt! Vi hörs i morgon bitti. Har två lektioner, börjar nio och slutar halv 11. Perfekt, det är så en fredag ska se ut! :D Blir nog bio på kvällen med en gammal kompis, Angelica om ni vet. Jag träffade henne för ett tag sedan :) Skit samma. Vi hörs imorgon!

GODNATT!♥

( frölunda förlorade idag också.. crap! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0