Brun Utan Sol är kladdigt.

Ser nu hur mina byxor och vita strumpor är mer bruna än vad de ska vara egentligen. Ska bli kul och se om det håller sig på matchen när svetten bara rinner, äckligt det låter hihi..

Körde innebandy på idrotten vilket jag tycker är den mest onödigaste sporten som finns, efter basket. Basket är ingen sport, hur kul kan det vara liksom? Nej fy fan. Handboll är min grej och det kommer det alltid vara!!

Nu ska jag plugga i ungefär en timma, måste få in det sista annars har det nog gått ganska så bra:) Sen ska jag njuta av mammas goda lasagne ! älskar det, så jävla gott. Sen bär det av till lundbystrandshallen där vi ska spela match mot sävehof!

vi hörs ikväll, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0