Engelska A

Godmorgon sunshine! (bokstavligt talat)

Är¨på super bra humör idag, vet inte alls varför det borde man inte vara på mändagar när man vet att man har en massa dagar kvar innan helgen igen.

Igår när vi körde bandy med laget så trodde jag att jag skulle komma därifrån med blåmärken och brutna ben men icke. Det var skitkul rent ut sagt! Vi ramlade, skrattade så vi grät, ramlade lite till. Många dolda talanger fick vi se också. Men roligt hade vi. Min tränare tog lite bilder men har inte fått dom än så det kommer lite senare (aa)

Idag skiner solen som den gjort de senaste dagarna och det är verkligen helt underbart! Man blir verkligen glad av det.
Sitter just nu på engelskalektionen och försöker skriva ett tal som jag ska redovisa på onsdag. Det går väl lite sådär men det löser sig. Slutar halv fyra idag vilket känns som en evighet. Har bara tråkiga lektioner plus ett matteprov. Jag känner mig nog ganska lugn inför det ändå även om jag inte har pluggat, hihi.

Jag vill också passa på att gratta Nelly, Lina, Nathalie, Nikolina på födelsedagen ! Grattis grattis !

Nu måste jag gå, hörs senare och ha en fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: celebri

Hej vilken fin blogg du har.. Synd att du inte har bloglovin



Kram

2009-03-23 @ 08:49:33
URL: http://celebri.blogg.se/
Postat av: celebri

sv: haha där var den jag såg den inte förra gången men nu lägger jag till dig



Lägg till mig med om du vill



Kram

2009-03-23 @ 09:31:31
URL: http://celebri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0